vrijdag 3 september 2010

Philips

Een wereldwijde campagne


Onze nieuwste reclamecampagne weerspiegelt onze wil om u technologie aan te bieden die net zo vanzelfsprekend is als de doos waar ze in zit. Wij geloven dat technologie tegelijkertijd geavanceerd en eenvoudig kan zijn. Waarom zouden we het anders ontwikkelen? Dat is de kern van onze nieuwe reclamecampagne.


Visie op eenvoud


Technologie is bedoeld om ons te helpen, om ons leven makkelijker en productiever te maken. Maar waarom zijn nieuwe producten dan vaak zo ingewikkeld en zo lastig in het gebruik?

Bij Philips geloven we dat technologie net zo vanzelfsprekend moet zijn als de doos waar ze in zit. Het is deze eenvoud die van een opdracht een kans maakt en van een last een plezier.

Daarom ontwikkelt Philips technologisch geavanceerde producten en diensten die speciaal voor u zijn ontworpen. Wij maken het u gemakkelijk, hoe ingewikkeld de achterliggende technologie ook is. Eenvoud kan een doel zijn van technologie. Bij Philips is dat zeker zo. Het is eigenlijk vanzelfsprekend.


Waarom eenvoud?



De digitale revolutie zou ons leven gemakkelijker moeten maken, maar studies tonen aan dat dit niet het geval is. Ongeveer 30% van thuisnetwerkproducten wordt bijvoorbeeld teruggebracht omdat de koper het product niet aangesloten krijgt. En 48% van de mensen stelt de aankoop van een digitale camera uit omdat ze denken dat de werking te ingewikkeld is.

Wij merkten dat er een grote behoefte bestaat om de manier waarop we technologie ervaren te vereenvoudigen. En dit is iets waarop wij willen inspelen. In januari 2003 hebben wij een onderzoek uitgevoerd om te onderzoeken of u onze mening deelde. Wij hebben 1.650 klanten ondervraagd, 180 klanten in 120 diepte-interviews, 24 focusgroepen en 1.439 kwantitatieve interviews. We hebben gepraat met mensen uit Engeland, de VS, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Braziliƫ, China en Hongkong.


De resultaten

Wij hebben ontdekt dat mensen overal ter wereld - ongeacht waar ze wonen - de voordelen van technologie willen zonder al het gedoe. 'Ik wil geen auto bouwen... Ik wil ermee rijden,' zoals een ondervraagde het formuleerde. De wereld is dus al ingewikkeld genoeg; u wilt eenvoud.

Ons onderzoek toonde aan dat wij een unieke kans hebben om te voldoen aan uw behoefte aan eenvoud. Tegelijkertijd kunnen wij ook ons merk versterken in de ogen van consumenten en klanten wereldwijd.

Daarom beloven wij technologie die voor uw unieke behoeften wordt ontworpen eenvoudiger te maken. U zult er gemakkelijker van kunnen genieten, maar het blijft een geavanceerde technologie.

Ons merk weerspiegelt nu ons geloof dat eenvoud een doel kan zijn van technologie. Het is eigenlijk vanzelfsprekend.

Kom meer te weten over ons merk door de onderstaande links te volgen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten